Ha annak reményében kezdesz most olvasni, hogy a mai bejegyzés a szexről fog szólni, ki kell, hogy ábrándítsalak. (Még nem késő visszafordulni :-))
Ez ugyanis nem más, mint egy teszt :-)
A célja pedig, hogy felmérjem,
1. Mennyire befolyásolja a cím az olvasót a cikk elolvasásában?
2. Hány ember életéből hiányzik a (jó) szex?
A Márais bejegyzéskor jöttem rá, hogy a cím mennyire meghatározó. Hiszen a "Pedig Sanyi megmondta" bejegyzést alig olvasták néhányan... Gyanítom, más lett volna a helyzet, ha Márai nevét már a címben megemlítem, illetve van egy olyan félelmem - csak ne lenne mindig igazam :-) -, hogy ha "Hódi Pamela és Berki Krisztián párkapcsolati titkai" címet adtam volna neki, akkor országos nézettségi rekordot döntöttem volna. :-) De mivel nem ez a célom, így nem kell félni, megmaradok az eredeti elképzelésemnél, és nem megyek el abba az irányba, hogy híres magyar vagy külföldi Celebeken keresztül boncolgassam, mi a boldogság igazi titka. :-)
Na szóval, érdekes megállapításra jutottam egy hét alatt, és kíváncsi vagyok, hogy tény megállapításom megállja-e a helyét. Közzé teszek most egy listát, ami azt mutatja, hogy az eddigi bejegyzéseimet hányan olvasták. Az világosan látszik, hogy a negatív jelzőt tartalmazó, vagy semmit mondó címekre alig kattintottak, ellentétben azokkal, amelyek már a címben is pozitív mondanivalót tartalmaznak.
Ebbe a bejegyzésbe tehát nem olvashatsz egy árva szót sem a szexről, viszont holnap megnézheted, a cím hatására hányan kattintottak erre a semmitmondó cikkre. :-)
Elnézést, ha csalódást okoztam, viszont ígérem, holnap mindenkit kárpótolni fogok azzal, hogy egy szexpartner kereső oldalon tett regisztrációm utáni tapasztalataimat osztom meg Veletek. :-)
Addig is minden jót, további szép napot! :-)